مستند جنگ هکرها

جنگ هکرها یک فیلم مستند در مورد هکتیویسم در ایالات متحده آمریکا به کارگردانی ویوین لسنیک وایزمن است که در 17 اکتبر 2014 در ایالات متحده منتشر شد.

بارت براون که در این مستند حضور داشت و به عنوان سخنگوی Anonymous مورد بررسی قرار گرفت. برچسبی که او با آن مخالفت می کند.

جنگ هکرها داستان سه جوان فعال اطلاعاتی یا هکتیویست و نبرد آنها با دولت ایالات متحده را روایت می کند. این هکریست ها یا تروریست هستند یا مبارزان آزادی بسته به دیدگاه افراد مختلف در مورد اینکه چه کسی باید اطلاعات را کنترل کند.

این درباره: ” ویو “، هکر و ترول بدنام است. بارت براون، روزنامه‌نگار و مبلغ گروه هکتیویست، Anonymous. و جرمی هاموند، با نام مستعار Anarchaos، که قبل از دستگیری شماره یک در لیست جرایم سایبری FBI بود. شخصیت چهارم Sabu است، هکری که تبدیل به خبرچین FBI شده است که به مدت 9 ماه واحد سایبری FBI را اداره می کند و مسئول دستگیری آنها است. او قهرمان پنهان یک بازی پرمخاطب جاسوسی و خیانت در عصر اینترنت است.

در فیلم بارت براون، روزنامه‌نگار آمریکایی، به دلیل انتشار اطلاعاتی که از طریق هک‌های حماسی جرمی هاموند فاش شده است، با ۱۰۵ سال زندان مواجه است. خود هاموند به تازگی یک دوره 10 ساله زندان را آغاز کرده بود.

اندرو اورنهایمر، که با دسته هکرهایش “weev” شناخته می شود، شرکت های بزرگ را شرمنده می کند. او به دلیل هک کردن AT&T به ۴۱ ماه محکوم شد، اما محکومیت او لغو شد. او عهد می بندد که همان کاری را که در وهله اول به خاطرش به زندان افتاد، ادامه دهد.

گلن گرینوالد (خبرنگار افشاگر اسنودن)، روزنامه نگار برنده جایزه پولیتزر؛ توماس دریک، مدیر ارشد سابق NSA؛ “ادوارد اسنودن اصلی”؛ و دیگران توضیح می دهند که چرا این ضدقهرمانانی که دولت نظارت امنیتی را از طریق هک افشا می کنند باید به جای زندانی شدن، حمایت شوند. آنها صرفاً برنامه های نظارتی و اطلاعات عمیق دولتی را رونمایی نمی کنند. آنها نحوه عملکرد قدرت را افشا می کنند. به گفته گلن گرینوالد، «آنچه که گروه Anonymous و هک‌های هاموند فاش کردند و بارت براون علنی کردند، آنقدر جنایتکارانه است که صرف نظر از ابزار باید افشا شود. دولت ایالات متحده برای متوقف کردن آنها به هر اقدامی از جمله تعلیق حاکمیت قانون دست خواهد زد.»

جنگ هکرها دومین مستند بلند ویوین لسنیک وایزمن است. او در کالج بارنارد در رشته علوم سیاسی تحصیل کرد. او در دانشکده حقوق نیویورک تحصیل کرد و در کانون وکلای نیویورک و واشنگتن دی سی پذیرفته شد. او مدرک کارشناسی ارشد هنرهای زیبا در رشته کارگردانی را از دانشکده تئاتر، فیلم و تلویزیون UCLA دریافت کرد.

همچنین پیشنهاد می شود مستند جنگ های سایبری را که مکمل این مستند است با کلیک بر روی اینجا مشاهده نمایید.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/thck

به مستند جنگ هکرها امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...