مستند داستان های ناگفته خانواده های 11 سپتامبر

من معتقدم که عموم مردم هنوز در مورد بیشتر مسائلی که پیرامون 911 وجود دارد بی‌اطلاع هستند. من فکر می‌کنم که آنها هنوز به این افسانه اعتقاد دارند که ما نمی‌توانیم کاری در مورد آن انجام دهیم، اینکه ما غافل شدیم و امروز بهتر خواهیم بود. تهیه شده. در اواخر سال 2006، فیلم 9/11 Press For Truth به یک موفقیت زیرزمینی در سراسر جهان تبدیل شد. این داستان «دختران جرسی» و متحدانشان را فاش کرد – خانواده های 11 سپتامبر که برای کمیسیون جنگیده بودند اما در نهایت در دیدن پاسخ 70 درصد از سؤالات خود شکست خوردند.

به قول خودشان: داستان های ناگفته خانواده های 11 سپتامبر دی وی دی همراه رسمی 9/11 Press For Truth است. بیش از 2 ساعت مصاحبه نادیده خانواده ها و کلیپ های خبری کمیاب که در ابتدا برای گنجاندن در فیلم در نظر گرفته شده بود – تا به حال در اتاق برش به پایان رسید.

نگاهی متوازن و منحصر به فرد به گروه های متنوعی از موضوعات شامل موارد زیر است: محل نگهداری مقامات ارشد و تغییر داستان ها در روز 11 سپتامبر. تجارت خودی قبل از حملات؛ بازی های جنگی مصادف با 11 سپتامبر; درگیری بین خانواده ها و مدیر اف بی آی مولر؛ گزارش های بریتانیا حاکی از آن است که برخی از هواپیماربایانی که اف بی آی نام آنها را برده است، به سادگی اشتباه می کنند. درخواست های افشاگران دولتی برای پاسخگویی؛ خبرچین FBI که با 2 نفر از هواپیماربایان زندگی می کرد. برنامه وزارت دفاع که 4 هواپیماربای را در سال 2000 شناسایی کرد. فشار خانواده ها برای دریافت نوارهای سقوط پنتاگون. مذاکرات استرداد بن لادن پس از 11 سپتامبر پروژه برای قرن جدید آمریکا.

.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/7mzt

 
به مستند داستان های ناگفته خانواده های 11 سپتامبر امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...