مستند شرم مخفی پاکستان (تجاوز به کودکان کار)

پیش نمایش

حدود چهار میلیون کودک پاکستانی برای کمک به خانواده هایشان از سنین پایین مجبور به کار هستند. بیش از یک میلیون از این کودکان در واقع در خیابان زندگی می کنند. بسیاری از اوقات تنها منبع درآمد آنها جمع آوری زباله هایی است که می توان آنها را بازیافت کرد. برخی از آنها در ازای چند سکه تا چهارده ساعت در روز کار می کنند.

اما این تنها وضعیتی نیست که این گروه آسیب پذیر را تهدید می کند. در سرتاسر پاکستان، پسران جوان طعمه گرایش رو به رشدی می شوند که عمیقاً ریشه در یک عادت قدیمی و شرم آور دارد. مردان بالغ مدام به دنبال این پسران هستند. آنها در ازای چند دقیقه رابطه جنسی به آنها پول یا شیرینی می دهند.

پناهگاهی وجود دارد که محافظت از پسران خیابان را فراهم می کند. پسرها سپاسگزار غذا و فضایی هستند که فقط برای مدتی در آنجا احساس امنیت کنند. مددکاران اجتماعی پسران را از فقیرترین نقاط شهر جمع آوری کرده و به مرکزی می برند تا بتوانند روز خود را در آنجا سپری کنند. اما از آنجایی که آنها جایی برای خواب ندارند، بسیاری از آنها در اطراف پایانه های اتوبوس که رانندگان معمولاً یک تخت برای گذراندن شب قبل از شیفت بعدی خود اجاره می کنند، می شوند. در این مکان، پسران جوان به طور دوره ای مورد تجاوز قرار می گیرند و سوء استفاده کنندگان آنها هیچ مشکلی در آن نمی بینند.

طبق یک نظرسنجی که توسط یک موسسه خیریه نشان داد که 95٪ از رانندگان کامیون و اتوبوس اعتراف کردند که سرگرمی اصلی آنها از رابطه جنسی با پسران ناشی می شود. برخی از نظرسنجی های محلی اخیراً تخمین زده اند که از هر 10 کودک خیابانی 9 نفر مورد آزار جنسی قرار گرفته اند.

پس از تجاوز جنسی، بسیاری از پسران به رابطه جنسی با مردان بالغ ادامه می دهند. گاهی اوقات به دلیل اعتیاد به مواد مخدر است. پس از اینکه پسر درگیر مواد مخدر شد، بدن خود را با کمال میل می فروشد تا برای موفقیت بعدی خود پول دربیاورد. گاهی اوقات فقط گرسنگی است که این رفتار را تحریک می کند. حقیقت این است که تن فروشی برای بسیاری از کودکان خیابانی عادی شده است. این یک استراتژی بقا است.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/pseb

به مستند شرم مخفی پاکستان (تجاوز به کودکان کار) امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...