مستند عصر جدید ترور

مستند عصر ترور به دنبال پاسخ به این سوال با بررسی ریشه های تاریخی جنگ با تروریسم است تا کشف کند که تروریسم امروز چگونه تکامل یافته است و ما چگونه با آن مبارزه کرده ایم.
این رویداد دو قسمتی با 11 سپتامبر آغاز می شود، زیرا آمریکا با ویرانگرترین حمله ای که تا به حال به خاک آن حمله کرده است، بیدار می شود. از دریچه حملات، ما تاریخچه گروه‌های تروریستی مانند القاعده، ریشه‌ها، انگیزه‌ها، تاکتیک‌ها و افول نهایی که منجر به ظهور داعش می‌شود را فاش خواهیم کرد

قسمت اول : یک دشمن در حال ظهور است

پیامدهای 11 سپتامبر. شامل: ترس تبدیل به سلاح می شود. مردم آمریکا خود را با یک وضعیت عادی جدید امنیتی تطبیق می دهند. درگیری در افغانستان به عراق گسترش می یابد و به یک نبرد جهانی تبدیل می شود. مهار دولت اسلامی با استفاده از تاکتیک های نظامی سنتی دشوار می شود. و اولین حمله گرگ های تنها در پاریس و بروکسل.

قسمت دوم : جنگ بدون پایان

جنگ علیه ترور وارد مرحله جدیدی می شود زیرا گرگ های تنهای خانگی در ایالات متحده شروع به حمله می کنند. شامل: تراژدی در بوستون، سن برناردینو و اورلاندو. متحدان جدید و غیرمنتظره، از جمله هکرها و کسب‌وکارهای آمریکایی، به ضد حمله می‌پیوندند. فضای ترس باعث نفرت بیشتر می شود. و بیشتر.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/tnat

به مستند عصر جدید ترور امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...
فصل مستند