مستند ملت اسلحه رابطه عاشقانه آمریکا با سلاح گرم

خشونت مسلحانه در ایالات متحده در حال افزایش است. تخمین زده می شود که حدود 400 میلیون سلاح گرم در دست مردم است. تلفات به رکورد بالایی رسیده است. اما مناقشه بر سر قوانین سختگیرانه‌تر اسلحه، کشور را از هم جدا کرده است.

ابتکارات مختلف مستلزم کنترل های سخت تر است. اما برخی از مردم در برابر اینها مقاومت می کنند و به متمم دوم و آنچه می گویند حق قانونی آنها برای دفاع از خود است، اشاره می کنند. برای آنها حمل سلاح گرم بخشی از هویت آمریکایی آنهاست.

این مستند پرتره ای از یک ملت به شدت مسلح را ترسیم می کند. سازندگان فیلم از مکان‌هایی مانند «آکادمی گانسایت» در آریزونا – بزرگترین مدرسه خصوصی تیراندازی در جهان – بازدید می‌کنند. علاقه مندان به تفنگ از سراسر کشور تیراندازی خود را در اینجا تمرین می کنند. آنها همچنین با افرادی مانند براندون ولف، بازمانده قتل عام ویرانگر اسلحه در کلوپ شبانه پالس ملاقات می کنند. از زمان این فاجعه، او برای اصلاح قانون اسلحه مبارزه کرده است. فیلیپ اسمیت، از سوی دیگر، بنیانگذار انجمن ملی اسلحه آفریقایی آمریکایی است. هدف اعلام شده این سازمان این است که تا آنجا که ممکن است شهروندان آفریقایی آمریکایی اسلحه به دست بگیرند.

پزشک استفانی بون می بیند که سلاح گرم هر روز چه کاری می تواند انجام دهد. او برای بیمارستانی در نیوآرک، نیوجرسی، با یک بخش مراقبت های ویژه که تقریباً به طور انحصاری قربانیان تیراندازی را درمان می کند، کار می کند. از نظر او، سوء استفاده از اسلحه در ایالات متحده مدتهاست که یک اپیدمی تمام عیار محسوب می شود.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/ganl

 
 
 
به مستند ملت اسلحه رابطه عاشقانه آمریکا با سلاح گرم امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...