مینی سریال قاچاق زنان در اروپا

پیش نمایش فیلم


مینی سریال قاچاق زنان در اروپا سریال تلویزیونی دو قسمتی بریتانیایی-کانادایی به نویسندگی ابی مورگان و کارگردانی دیوید یتس است که اولین بار از کانال 4 و در تاریخ 14 اکتبر 2004 پخش شد. و برای راحتی شما هر دو قسمت در یک قسمت قرار گرفته است.

اخراج گروهبان کالوم تیت، افسر مبارزه با قاچاق انسان که در بوسنی کار می کند ، باعث نگرانی شرکت امنیتی خصوصی چندملیتی Kernwell به ریاست تام هارلسبورگ شده است. اقدامات تیت که ظاهراً در حال تلاش برای تهیه یک فاحشه به قیمت 2000 دلار بود، تهدیدی برای بدنام کردن کل شرکت شده است، درست زمانی که مدیران در آستانه امضای قراردادی 8 میلیون دلاری برای تأمین امنیت خصوصی در عراق هستند . تیت این اتهامات را رد می کند و ادعا می کند که تلاش می کرد آنیا پتریا، دانش آموزی را که از رومانی و مجبور به کار به عنوان روسپی شده بود، آزاد کند. تیت ادعا می کند که تعدادی از افسران کرنول، از جمله سرگرد جیمز بروک، در یک حلقه قاچاق که شامل بردگی زنان جوانی است که به امید یافتن زندگی بهتر در غرب به دنبال پناهندگی از کشورهای خود هستند، دست دارند. کرنول دستور سکوت خبری را می دهد تا از تعلیق تیت یا انتشار هر یک از اتهامات مطرح شده به مطبوعات جلوگیری شود.

در همین حال، دنیل اپلتون، روزنامه‌نگاری که برای موسسه خیریه Speak For Freedom مستقر در لندن کار می‌کند، به بوسنی سفر می‌کند تا در مورد فعالیت‌های کرنول گزارش دهد و در آنجا شاهد سکس تعدادی از افسران مبارزه با قاچاق با روسپی‌ها در یک بار محلی است. قبل از اینکه او بتواند یافته های خود را گزارش کند، به بار حمله می شود و اطلاعاتی منتشر می شود که نشان می دهد او در زمان یورش با یک روسپی، النا ویسینسکو، در حال رابطه جنسی دستگیر شده است. اپلتون این اتهامات را رد می کند، اما به دستور رئیسش جوآن استوارت، تحقیقات درباره کرنول را متوقف می کند. اپلتون تصمیم می گیرد به طور خصوصی تحقیقات کرنول را ادامه دهد و متوجه می شود که اندکی پس از ترک بوسنی، جسد آنیا در سواحل یک ساحل ایتالیایی پیدا شده است. النا پس از جدا شدن از خواهرش به لندن می رود تا اپلتون را پیدا کند. با کمک النا، اپلتون تصمیم می‌گیرد تا افسران فاسدی را که برای واحد مبارزه با قاچاق کار می‌کنند، افشا کند و کرنول را به کتاب بیاورد.

مینی سریالی درام که می تواند شما را به عمق باندهای قاچاق زنان برده و از فسادهای گسترده بسیاری از افراد با نقوذ در بین این باندها پرده بردارد.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/steu

به مینی سریال قاچاق زنان در اروپا امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...