مستند فرار از برج های دو قلو در یازده سپتامبر

 

هر برج مرکز تجارت جهانی از 110 طبقه تشکیل شده بود. هر طبقه داستانی دارد. در این مستند حدود دو ساعته، بازماندگان دو طبقه از آن طبقه که بسیاری از آنها برای اولین بار به صورت عمومی صحبت می کنند، داستان خود را تعریف می کنند.
حملات تروریستی 11 سپتامبر فولاد را شکست، اما عزم بازماندگان داخل برج ها را نشکست. از کسانی که همه اینها را تجربه کرده اند، روایت های دلخراش را بشنوید. این مستند حدودا دو ساعته بر بازماندگانی متمرکز است که در 11 سپتامبر 2001 در نزدیکترین طبقه به منطقه ضربه در مرکز تجارت جهانی کار می کردند.
مستند فرار از برج های دو قلو در یازده سپتامبر گزارش دست اول و گیرا از حملات سال 2001 به مرکز تجارت جهانی است که منحصراً از دیدگاه منحصربه‌فرد بازماندگان روایت می‌شود، که اکثر آنها برای اولین بار تجربیات خود را به اشتراک می‌گذارند.
مستند فرار از برج های دو قلو در یازده سپتامبر از طریق داستان‌های درهم تنیده بازماندگان از دو طبقه مرکز تجارت جهانی، که در نزدیک‌ترین مکان به منطقه ضربه هستند، چشم‌اندازی منحصربه‌فرد از رویدادهای غم‌انگیز ارائه می‌دهد. این داستان آمریکایی‌های کارمندهای معمولی است که کاملاً از علت ویرانی درست بالای سر خود و یا اینکه در میانه بدترین حمله تروریستی تاریخ آمریکا گرفتار شده‌اند در آن لحظه بی اطلاع هستند.
این مستند بلند با داستان‌های ناگفته‌ای از ساکنان طبقه 81 در برج شمالی و طبقه 77 در برج جنوبی مرکز تجارت جهانی، چشم‌انداز ناراحت‌کننده‌ای از حضور در داخل ساختمان‌های آن را ارائه می‌کند. روز مرگبار، زیرا افراد به عنوان یک گروه گرد هم آمدند تا به نقطه امنی برسند.
برج های مرکز تجارت جهانی هر کدام از 110 طبقه تشکیل شده بود و در 11 سپتامبر هر طبقه با مجموعه ای از چالش های متمایز روبرو بود. در این مستند تکان دهنده، بازماندگان از یک طبقه در هر برج، که بیشتر آنها برای اولین بار به صورت عمومی صحبت می کنند، به اشتراک می گذارند که چگونه روز خود را به عنوان همکار آغاز کردند و آن را با زندگی خود برای همیشه به پایان رساندند.
تجارب آنها دلخراش است و با جزئیات حیرت انگیز و بصری بازگو می شود که شامل دو مرد می شود که داوطلب شده بودند یک غریبه را از 68 پله خطرناک پایین بیاورند. گروه کوچکی مصمم شدند که همکار باردار خود را به محل امن برسانند و دیگرانی که در میان شعله‌های آتش و ریزش آوار تنها یک طبقه پایین‌تر از منطقه برخورد می‌جنگند.
مستند فرار از برج های دو قلو در یازده سپتامبر خاطرات عمیق شخصی را از احساس واقعی بودن درون برج‌های دوقلو در 11 سپتامبر و اینکه چگونه مردم برای خیر و اطلاع دیگران گرد هم آمدند را ارائه می‌دهد و در عین حال کسانی را که از دست داده‌اند به یاد می‌آورد. این فیلم صمیمیت دست‌نخورده‌ای را با آنچه واقعاً در 11 سپتامبر در داخل برج‌های دوقلو بود، ارائه می‌دهد.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/eftt

به مستند فرار از برج های دو قلو در یازده سپتامبر امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...