مستند جنگ های سایبری فصل دوم

مستند جنگ های سایبری کاری از شبکه معروف ViceNews در آمریکا می باشد که یک خبرنگار کنجکاو و ماجراجو با نام بن ماکوچ به عمق جنگ های سایبری در بسیاری از کشورهای مهم دنیا رفته تا اطلاعات بسیار جذابی را برای بینندگان به نمایش بگذارد. بن ماکوچ در فصل دوم این مستند همچون فصل اول به سراسر جهان سفر می کند تا با هکرها، مقامات دولتی و مخالفان ملاقات کند تا در مورد اکوسیستم جنگ سایبری تحقیق کند.

قسمت اول : جنگ میم بزرگ

بن ماکوچ نشان می‌دهد که چگونه میم‌ها قوی‌ترین سلاح در جنگ فرهنگی آنلاین آمریکا در چشم‌انداز سیاسی و ایدئولوژیک هستند.

قسمت دوم : چه کسی DNC را هک کرد؟

ما می دانیم که روسیه DNC را هک کرد تا بر انتخابات تأثیر بگذارد. بن ماکوچ از واشنگتن دی سی به مسکو سفر می کند تا هکرهایی را که این کار را انجام داده اند، ردیابی کند.

قسمت سوم : پوتین ترامپ را به آمریکا می کشاند

نیروهای ناتو در امتداد مرزهای روسیه جمع می شوند زیرا مقامات آمریکایی با دخالت پوتین در انتخابات دست و پنجه نرم می کنند. نبردی که در فضای مجازی آغاز شده است چگونه روی زمین انجام می شود

قسمت چهارم: فعالان در مقابل دولت نظارتی

آژانس های اطلاعاتی برای جاسوسی از شهروندان آمریکایی با شرکت هایی شریک می شوند. اما چند فعال شجاع همه چیز را برای مبارزه با این مجتمع صنعتی نظارت سایبری رو به رشد به خطر می اندازند.

قسمت پنجم : آخرالزمان اینترنت اشیا

روزانه 5 میلیون گجت جدید به شبکه متصل می شود. هر یک در شبکه شما یک دروازه بالقوه برای هکرها است. آیا دستگاه های هوشمند جدید ارزش ریسک را دارند

قسمت ششم : ایالات متحده و ویکی لیکس

قدرتمندترین دولت جهان در مقابل تأثیرگذارترین سایت افشاگر اینترنتی. آیا جنگ آمریکا با ویکی لیکس حمله به روزنامه نگاری و آزادی بیان است؟

قسمت هفتم : فهرست‌های کشتار سایبری

آمریکا یک ماشین کشتار جهانی می سازد و از داده ها برای شناسایی و بیرون کردن تروریست های مظنون استفاده می کند. بن به پاکستان می رود تا ببیند سیا و آژانس امنیت ملی چگونه لیست قتل را جمع آوری می کنند.

قسمت هشتم : جنگ مکزیک با نگهبانان

دولت مکزیک برای مبارزه با کارتل ها ابزارهای هک می خرد. پس چرا نرم افزارهای جاسوسی آنها در تلفن های خبرنگاران نشان داده می شود که فساد دولتی را افشا می کند؟

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/syct

به مستند جنگ های سایبری فصل دوم امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...
فصل مستند
قسمت 1 جنگ میم بزرگ

سریال
زیرنویس
قسمت 2 چه کسی DNC را هک کرد؟

سریال
زیرنویس
قسمت 3 پوتین ترامپ را به آمریکا می کشاند

سریال
زیرنویس
قسمت 4 فعالان در مقابل دولت نظارتی

سریال
زیرنویس
قسمت 5 آخرالزمان اینترنت اشیا

سریال
زیرنویس
قسمت 6 ایالات متحده و ویکی لیکس

سریال
زیرنویس
قسمت 7 فهرست‌های کشتار سایبری

سریال
زیرنویس
قسمت 8 جنگ مکزیک با نگهبانان

سریال
زیرنویس