مستند ماجراجویان شرکت های امنیت خصوصی در خاورمیانه و آفریقا

در مناطق جنگی، دولت ها به طور فزاینده ای از شرکت های امنیتی خصوصی برای تکمیل ارتش عادی کمک می خواهند. این افراد که «پیمانکار» نامیده می شوند، هم در خط مقدم و هم برای حفاظت از شخصیت ها یا ساختمان های رسمی به کار گرفته می شوند.

برخی از این افراد بازگشته از جنگ ها و در صفوف ارتش ها بوده اند یا لژیون خارجی یا نیروهای ویژه با تجربه و برخی دیگر، محافظان ساده یا ماجراجویانی که این انتخاب را از روی ذوق خطر و هیجان انجام می دهند. حملات، کمین، جاده های مین گذاری شده: در کشورهای در حال جنگ، خطرات متعدد است که این افراد با آنها روبرو هستند. با این حال، این خطرات این افراد جوان را نمی ترسانند، چون آنها با انگیزه ماجراجویی و البته دستمزدهای بالا وارد میدان شده اند.

به طور متوسط، یک مامور امنیتی خصوصی در یک منطقه جنگی می تواند 15000 یورو در ماه درآمد داشته باشد که بیش از چهار برابر حقوق یک سرباز است. ماشین های لوکس، ویلا امن با استخر… از مزایای نیروهای یک ارتش خصوصی است.

در ساحل عاج، ما زندگی روزمره یک تاجر فرانسوی، لژیونر سابق را دنبال می کنیم که یک آژانس امنیتی خصوصی راه اندازی کرده است. یک تجارت پرسود، اما به شدت خطرناک در یک کشور بی ثبات. همچنین همراه با این گروه سفری به لیبی و برخی کشورهای خاورمیانه همچون عراق و استفاده از این ارتش ها برای محافظت خواهیم داشت و حوادث و اتفاقاتی که برای آنان می افتد را در این مستند خواهید دید.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/dspa

 
 
 
به مستند ماجراجویان شرکت های امنیت خصوصی در خاورمیانه و آفریقا امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...