مستند مصاحبه با قاتل زنجیره ای مرد یخی

ریچارد کوکلینسکی یک شوهر فداکار، پدری مهربان و قاتل بی رحم بیش از 100 نفر بود. شما او را در این مستند قدرتمند خواهید دید که یکی از واضح‌ترین و آزاردهنده‌ترین مصاحبه‌های ضبط شده را در پشت دیوارهای زندانی که کوکلینسکی در آن دو حبس ابد متوالی را به اتهام قتل چندگانه می‌گذراند، به نمایش می‌گذارد.

در این مصاحبه جذاب و دیدنی او به شکلی موشکافانه جنایت هایی را که مرتکب شده را تشریح می کند. علت این که به او لقب مرد یخی داده شده است به این خاطر بوده که برخی از اجساد قربانیانش را در سردکنی می گذاشته و بعد از مدت ها جسد را رها می کرده تا زمان قتل مشخص نشود و البته دلیل دیگر سنگدل بودن و ربات گونه کشتن مقتولین بوده است. تا حدی که یکی از مقتولین را بنا به گفته خودش و به سه خاطر سفارش دهنده که از او خواسته بوده تا او را شکنجه کند در غاری گذاشته تا زنده زنده خوراک موش ها بشود. این مصاحبه در سه قسمت و به فاصله 10 سال از قسمت اول تا قسمت دوم و سوم ساخته شده است. قسمت اول در سال 1992 قسمت دوم سال 2001 و قسمت سوم در سال 2003 ساخته شده است. در قسمت اول و دوم به جزئیات پرداخته شده و در قسمت سوم یک روانشناس برجسته تلاش می کند تا به عمق ویژگی های شخصیتی او پی ببرد.

کوکلینسکی در اکتبر ۲۰۰۵ میلادی، ۱۷ سال پس از زندانی‌شدنش دچار نوعی التهاب نادر عروق خونی شد که قابل درمان نبود. وی را به یک گوشهٔ محافظت شده از «بیمارستان سن‌فرانسیس» در شهر ترنتون بردند. کوکلینسکی از پرستاران خواسته بود تا در صورتِ ایست قلبی، عملیات احیای قلبی‌ریوی را بر روی وی انجام دهند، اما همسرش یک درخواستِ قانونی مبنی بر «عدم احیایِ قلبی ریوی»، در موردِ او امضا کرده بود. یک هفته قبل از مرگ کوکلینسکی، مسئولان بیمارستان با همسرش باربارا تماس گرفتند تا ببیند حاضر است این دستورِ «عدم احیایِ قلبی ریوی» را لغو کند یا خیر که باربارا این درخواست را رد کرد. کوکلینسکی در ۵ مارس ۲۰۰۶ میلادی، در سن ۷۰ سالگی درگذشت.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/2hzs

به مستند مصاحبه با قاتل زنجیره ای مرد یخی امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...
فصل مستند
قسمت 1 مستند مصاحبه با قاتل زنجیره ای مرد یخی

سریال
زیرنویس
قسمت 2 مستند مصاحبه با قاتل زنجیره ای مرد یخی

سریال
زیرنویس
قسمت 3 مستند مصاحبه با قاتل زنجیره ای مرد یخی

سریال
زیرنویس