مستند اسرار موجودات فضایی کوه شستا

 

مستندی جالب بر اساس کتاب افسانه ها و تمدن گمشده کوه شستا، ورود به داخل زمین و بررسی تمدن باستانی قاره آمریکا.

این مستند به بررسی تمدن انوناکی و دلایل علاقه آنها به طلا و همچنین ارتباط تمدن های باستانی قاره آمریکا با پدیده های ناشناخته و بشقاب پرنده‌ ها، و افسانه های باستانی منطقه کوهستانی شستا از غول پیکرها و اسرار تمدن های باستانی در ارتباط با منطقه می پردازد.

کالیفرنیا کوه شستا موضوع تعداد زیادی از افسانه ها بوده است . به طور خاص، اغلب گفته می شود که یک شهر مخفی در زیر قله های آن وجود دارد. در برخی داستان‌ها، شهر دیگر مسکونی نیست، در حالی که در برخی دیگر، جامعه‌ای با تکنولوژی پیشرفته متشکل از انسان‌ها یا موجودات افسانه‌ای در آن زندگی می‌کنند.

کوه شستا همچنین کانون افسانه‌های غیربومی آمریکا بوده است که بر شهری پنهان (به نام تلو) از موجودات پیشرفته از قاره گمشده لموریا متمرکز است. در سال 1899، فردریک اسپنسر الیور کتاب «ساکن در دو سیاره» را منتشر کرد که ادعا می‌کرد بازماندگان قاره‌ای غرق‌شده به نام لموریا در کوه شستا یا روی آن زندگی می‌کنند. لموریان های الیور در سیستم پیچیده ای از تونل ها در زیر کوه با دیوارهای جواهرکاری و کف پوشیده از خز زندگی می کردند و گهگاه دیده می شدند که با لباس های سفید بر روی سطح راه می رفتند.

طبق یک افسانه، جی سی براون یک کاوشگر بریتانیایی بود که در سال 1904 یک شهر زیرزمینی گمشده را در زیر کوه شستا کشف کرد. براون توسط شرکت معدنی Lord Cowdray انگلستان برای جستجوی طلا استخدام شده بود و غاری را کشف کرد که 11 مایل (18 کیلومتر) به سمت پایین شیب داشت. او در غار دهکده ای زیرزمینی پر از طلا، سپر و مومیایی پیدا کرد که ارتفاع برخی از آنها به 10 فوت (3 متر) می رسید.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/shas

به مستند اسرار موجودات فضایی کوه شستا امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...