مستند ویکی لیکس و زندگی مخفی ابرقدرت

 

ویکی لیکس سازمانی است که به افشای اسناد محرمانه از سوی افراد ناشناش می پردازد . این سازمان که توسط افراد مختلفی از چین , آمریکا , استرالیا و … و از همه اقشار جامعه اعم از روزنامه نگارها , فعالان سیاسی …  و تشکیل شده است و توسط فردی استرالیایی اداره می شود . این سازمان تاکنون دست به افشای اسناد فوق محرمانه ای در مورد جنگ عراق و افغانستان و … دست زده است.

نیویورک دیلی نیوز این سازمان را در رتبه اول وب سایت هایی قرار داده است که می توانند کاملا اخبار دنیا را تغییر بدهند. در این مستند ریچارد بولتون به دلایل عزل حسنی مبارک و قدرت از دست رفته آمریکا در مصر همراه با مصاحبه با افراد مشهور می پردازد .

گزارشی خوش ساخت در مورد انتشار سند های ویکی لیکس از دل وزارت خارجه آمریکا که باعث ایجاد هیستری و شورش در جهان شد. این مستند نشان دهنده تأثیر انتشار این اسناد در جهان و در خود ایالات متحده است، چگونه این اتفاق افتاد و چگونه ایالات متحده تلاش می کند تا به آن حمله کند.

خود این اسناد حاوی اطلاعاتی در مورد آنچه دیپلمات‌های آمریکایی می‌گویند، زمانی که فکر می‌کنند جهان هرگز نخواهد فهمید، به چه کسی اعتماد می‌کنند، چه کسی را مسخره می‌کنند، چه می‌خواهند و چگونه به آن دست می‌یابند، است. آن‌ها ملتی را نشان می‌دهند که برای رسیدن به اهدافش تلاش می‌کند، با سرپیچی در سراسر جهان و درگیر رویارویی با دشمنان قدیمی و جدید.

اگر به موضوع ویکی لیکس علاقه مندید پیشنهاد می کنیم مستندهای مستند حقیقت یا جرئت (ویکی لیکس) و مستند داستان مخفی ویکی لیکس و مستند ویکی لیکس: اسرار و دروغ و مستند اسرار ویکی لیکس را تماشا کنید.

لینک کوتاه این صفحه: https://razfilm.ir/wikp

به مستند ویکی لیکس و زندگی مخفی ابرقدرت امتیاز دهید.
1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره
Loading...
فصل مستند
قسمت 1 مستند ویکی لیکس و زندگی مخفی ابرقدرت

سریال
زیرنویس
قسمت 2 مستند ویکی لیکس و زندگی مخفی ابرقدرت

سریال
زیرنویس